ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АКЦІЙ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ «ЗОЛОТИЙ ФЕНІКС» серед клієнтів ТОВ «Ледженс Груп» у період з 02.01.2024 року по 22.12.2024 року включно

(надалі – «Правила»)

Положення 1. Організатором маркетингових акцій програми лояльності «Золотий Фенікс» є ТОВ «Ледженс Груп» (надалі – «Організатор»).
Положення 2. Для підвищення іміджу та сприяння збільшенню обсягів продажу товарів Організатор проводить маркетингові акції програми лояльності «Золотий Фенікс» (надалі – «Акція») у період з 02.01.2024 по 22.12.2024 включно із врученням призів із заявленого призового фонду особам, які будуть визнані Абсолютними переможцями (отримувачами призів).
Положення 3. Основною діяльністю Організатора є проведення маркетингових акцій та роздрібний продаж товарів широкого вжитку поштовим відправленням за системою посилкової торгівлі або через мережу Інтернет. Організатор акції адресує рекламно-інформаційні пропозиції (надалі – «Рекламний лист-пропозиція») із пропозицією придбати запропоновані товари за каталогами, за номером гарячої лінії або через мережу Інтернет та SMS. При замовленні товару із рекламного листа-пропозиції компанія зобов'язується доставити замовлений товар шляхом поштового відправлення через ПАТ «Укрпошта». Право власностi на надісланий товар переходить до клієнта в момент оплати товару співробітнику служби доставки або у поштовому відділенні.
Положення 4. При визначенні Абсолютних переможців (отримувачів призів) і врученні призів необхідно керуватися цими Правилами і умовами маркетингової акції.
Положення 5. У разі протиріч між окремими положеннями цих Правил або при виникненні ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будь-яких спірних питань та/або питань неврегульованих цими Правилами остаточне рішення приймається Організатором акції. Таке рішення є остаточним та оскарженню не підлягає.
Положення 6. Правила маркетингової акції можуть бути засвідчені печаткою Організатора. Будь-які зміни цих Правил набирають чинності тільки якщо вони зроблені в письмовій формі, затверджені (підписані) Організатором та/або оприлюдненні на офіційному сайті.
Положення 7. Організатор має право в односторонньому порядку без попереднього повідомлення учасників акції вносити будь-які зміни та/або доповнення в Правила маркетингової акції, у тому числі, що стосуються зміни строків її проведення, збільшення та/або зменшення числа і розміру призів, а також умов участі в маркетинговій акції, одержання призів і опублікування результатів маркетингової акції. Зміни оприлюднюються на сайті goldenphoenix.com.ua.
Положення 8. Ця маркетингова акція не є лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу, грою, конкурсом або публічною обіцянкою винагороди і направлена на підвищення попиту клієнтів на товари компаній. Відповідь клієнта на рекламний лист-пропозицію та замовлення товарів є підтвердженням того, що клієнт ознайомлений і згоден із цими Правилами, його вибір щодо участі в акції є свідомим та здійснено виключно за його волею.
Положення 9. Організатор не несе відповідальності перед клієнтами за неможливість клієнтом використати отриманий приз, за неможливість отримати приз із причин форс-мажорних обставин, перелік яких викладено у пункті другому ст.14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні».

9.1. Організатор не може бути притягнутий до будь-якої відповідальності за технічні проблеми пошти, інформаційних серверів, а також аудіо-, телепристроїв, телекомунікаційної мережі та інших фізичних і логістичних чинників, які в будь-який спосіб впливають на проведення Акції.

9.2. Організатор не несе відповідальності з приводу втрати поштою листів та не може бути притягнутий до відповідальності за кореспонденцію, яка була загублена, помилково доставлена іншому адресату або доставлена із запізненням.

Положення 10. Учасник підтверджує свою згоду на здійснення Організатором маркетингової акції (його уповноваженими представниками) та/або сторонніми особам за завданням Організатора збору, обробки, зберігання, використання, розповсюдження в цілях проведення маркетингової акції отриманих від учасника даних, з дотриманням необхідних заходів захисту таких даних від несанкціонованого розповсюдження. Добровільно надаючи персональні дані про себе, учасники маркетингової акції підтверджують свою згоду на збір, зберігання, використання, обробку та передачу даних Організатором та/або уповноваженими ним особами, які будуть вживати необхідних заходів для захисту таких даних від несанкціонованого розповсюдження. Згода діє протягом визначеного чинним законодавством України строку для зберігання таких документів.

10.1. Клієнт, керуючись положеннями Закону України «Про захист персональних даних», надає згоду на обробку своїх персональних даних, а саме: ПІБ, відомості про вік, місце проживання, номер телефону, індекс поштового відділення.

Положення 11. Підтверджуючи свою згоду на отримання призу (цінного подарунку), Абсолютний переможець маркетингової акції підтверджує повне розуміння умов акції та повністю погоджується з цими Правилами. Учасник маркетингової акції зобов’язується чітко дотримуватися цих Правил.
Положення 12. Учасники маркетингової акції несуть особисту відповідальність за достовірність наданої ними інформації.
Положення 13. Беручи участь у маркетинговій акції, учасник відмовляється від будь-яких претензій, позовів тощо із приводу проведення цієї Акції, участі в Акції, визначення Абсолютного переможця тощо.
Положення 14. Рішення Організатора з усіх питань, пов'язаних з проведенням маркетингової акції, в тому числі щодо результатів проведення Акції та визначення Абсолютного переможця, є остаточним і поширюється на всіх учасників маркетингової акції.
Положення 15. В Акції можуть брати участь виключно повнолітні громадяни України, які зробили замовлення та оплатили його. Участь в Акції неповнолітніх, обмежено дієздатних, недієздатних осіб здійснюється через їх законних представників у порядку, встановленому чинним законодавством України. Не визнаються учасниками Акції і не мають права брати участь у ній співробітники, представники Організатора та їх близькі родичі (чоловік/дружина, діти, брати/сестри, батьки тощо).
Положення 16. Сума призів Організатора на 2024 рік складає — 500 000 гривень (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) — надалі «Сума призів» або «Призовий фонд». Організатор Акції залишає за собою право визначати та змінювати оформлення призів, але це не означає збільшення вартості призів Акції. Організатор Акції може залучати до співпраці на договірних засадах юридичних та/або фізичних осіб у якості Партнерів Акції (надалі – «Партнери»). У зв'язку із залученням Організатором до співпраці Партнера Акції на договірних засадах — зміни в Правила не вносяться.
Положення 17. Призи та подарунки Акції в межах призового фонду, окрім зазначення суми, можуть мати візуальне оформлення у вигляді цінного подарунка (подарунків) відповідної вартості. В окремих рекламних пропозиціях Організатор, в тому числі через Партнерів, які залучені на договірних засадах, має право надавати клієнтам (замовникам товарів із рекламних листів-пропозицій) додаткові можливості, які роблять отримання відповідного призу більш вірогідним.
Положення 18. За рішенням Організатора кожен учасник Акції може стати набувачем віртуальних балів — далі «поінти» — за сплачене замовлення товару. Кожна отримана посилка нараховує на віртуальний рахунок клієнта від 1 до 500 000 поінтів (інформація щодо кількості нарахованих поінтів вказується клієнту безпосередньо під час оформлення замовлення, а також у рекламних листах-пропозиціях). При накопиченні понад 3 000 000 (три мільйони) поінтів на віртуальному рахунку клієнта учасник автоматично стає претендентом на отримання призів в грошовому еквіваленті або у вигляді цінного подарунка (подарунків) на розсуд Організатора. Віртуальний рахунок клієнта анулюється без можливості збереження уже накопичених поінтів після завершення терміну дії Акцій (детальніше щодо термінів проведення акцій див. у Положенні 28 цих Правил).
Положення 19. Абсолютними переможцями маркетингових акцій програми лояльності «Золотий Фенікс» (надалі — «Абсолютний переможець») слід вважати клієнтів, яких обрала спеціальна комісія методом відбору (методом жеребкування) серед учасників, які накопичили понад 3 000 000 (три мільйони) поінтів на віртуальному рахунку, відповідно до термінів проведення маркетингових акцій (детальніше щодо термінів проведення акцій див. у Положенні 29 цих Правил). Також Організатор на свій розсуд може обрати Абсолютних переможців серед інших учасників для вручення додаткових призів. При цьому Організатор може самостійно приймати рішення про розмір, вид та вартість додаткового призу.
Положення 20. Абсолютний переможець (отримувач призів) буде проінформований про результати визначення отримувачів призів Акції рекомендованим листом, який надсилається після визначення Абсолютного переможця. Приз передається Абсолютному переможцю протягом 5-ти робочих днів від дня оформлення усіх документів належним чином.

20.1. У випадку, якщо без поважних причин приз не буде отримано Абсолютним переможцем протягом 1 (одного) місяця від дня відправки Організатором листа про перемогу або публічного оголошення, Абсолютний переможець втрачає право на його отримання, що трактується як особиста відмова від отримання призу. Приз, за яким не звернеться Абсолютний переможець по закінченню 1 (одного) місяця від дня отримання рекомендованого листа, залишається у власності Організатора, який має право розпоряджатися ним на власний розсуд.

Положення 21. Абсолютний переможець Акції, отримуючи приз, усвідомлює, що такий приз є доходом Абсолютного переможця та вважається додатковим благом, що відображається у податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь Абсолютного переможця, та сум утриманого з них податку згідно з вимогами чинного законодавства України. Отримання призу може вплинути на умови отримання Абсолютним переможцем державної та соціальної матеріальної допомоги, житлових та інших субсидій або дотацій, пільг, компенсацій тощо. Абсолютний переможець самостійно вирішує, чи отримувати йому приз, а також підтверджує, що йому відомо про наслідки таких дій.
Положення 22. Оподаткування вартості призу проводиться відповідно до норм чинного законодавства України за встановленою для такого виду доходу ставкою. Організатор відповідно до норм чинного законодавства виконує функції якості податкового агента, проводить нарахування, утримання та перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб та військового збору із суми отриманого Абсолютним переможцем призу та направляє до відповідного податкового органу передбачене законом повідомлення щодо передачі подарунку учаснику Акції, утримань, податків та/або зборів.
Положення 23. Для отримання призу Абсолютний переможець повинен надати всі дані, необхідні для отримання призу, а саме:
  • Реєстраційний номер облікової картки платника податків (якщо номер не зазначений на ID-картці);
  • Паспорт громадянина України (книжку або ID-карту (з обох боків));
  • За необхідності довідку з банку про відкриття банківського рахунку;
  • Фотокартку на однотонному фоні (формату 3*4 або 9*15);
  • Абсолютний переможець повинен надати завірені копії оригіналу документів лише на запит Організатора.

Укласти з Організатором договір дарування та договір на безоплатне використання імені Абсолютного переможця, фотографій, відео, голосу, написаного письмового тексту з рекламною метою в медіа (пресі, радіо та телебаченні) та акційно-рекламних кампаніях, за винятком випадків, коли Абсолютний переможець відмовляється від призу.

Положення 24. Документи, перераховані Положенні 23 цих Правил, передаються для ідентифікації Абсолютного переможця як власника призу і для перерахування до відповідних бюджетів податків, передбачених податковим законодавством України, виплати або отримання призу.
Положення 25. У разі неотримання Організатором документів, необхідних для отримання призу (або отримання неповного пакету документів, копій невідповідної якості) приз визнається незатребуваним. При цьому приз не може бути затребуваний Абсолютним переможцем повторно.
Положення 26. Усі одержувачі рекламних листів-пропозицій від Організатора за умовами Акції оголошуються Переможцями (термін «Переможець» означає, що цього клієнта обрано Організатором серед інших клієнтів для відправлення інформаційно-рекламних матеріалів). При одержанні таких матеріалів їм надається можливість брати участь у маркетингових акціях та претендувати на призи при виконанні необхідних умов відповідно до чинних Правил.
Положення 27. Повноправними учасниками Акцїї є клієнти Організатора, які з 02.01.2024 року по 22.12.2024 року включно зробили замовлення із запропонованих рекламних пропозицій Організатора й оплатили їх. Організатори мають право виключити з числа учасників Акції клієнтів, які не оплатили або повернули своє замовлення до кінцевого терміну його оплати.
Положення 28. Посилка вважається оплаченою, коли кошти за неї надійшли на рахунок Організатора Акції не пізніше відповідного терміну закінчення Акції, зазначеного у цих Правилах.
Положення 29. Визначення Абсолютних переможців Акції здійснюється відповідно до таких умов:

У березні від Організатора проводиться:
Акція «Мить щастя» —  сума призів у розмірі 75 000, 00 гривень (сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок); 3 (три) призи, кожен з яких у розмірі по 25 000, 00 (двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) або приз у вигляді цінного подарунка на розсуд Організатора. Визначення отримувачів призів проводиться 29.03.2024 року серед клієнтів, які замовили і оплатили посилки в період з 02.01.24 по 28.03.2024 та накопичили понад 3 000 000 (три мільйони) поінтів протягом поточного періоду.

У травні від Організатора проводиться:
Акція «Золоте перо» — сума призів у розмірі 100 000, 00 гривень (сто тисяч гривень 00 копійок); 2 (два) призи, кожен з яких у розмірі по 50 000, 00 (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) або приз у вигляді цінного подарунка на розсуд Організатора. Визначення отримувачів призів проводиться 31.05.2024 року серед клієнтів, які замовили і оплатили посилки в період з 29.03.24 по 30.05.2024 та накопичили понад 3 000 000 (три мільйони) поінтів протягом поточного періоду.

У серпні від Організатора проводиться:
Акція «Скарби осені» — сума призів у розмірі 125 000, 00 гривень (сто двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок); 2 (два) призи, кожен з яких у розмірі по 50 000, 00 (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) або приз у вигляді цінного подарунка на розсуд Організатора та 1 (один) приз у розмірі по 25 000, 00 (двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) або приз у вигляді цінного подарунка на розсуд Організатора. Визначення отримувачів призів проводиться 30.08.2024 року серед клієнтів, які замовили і оплатили посилки в період з 31.05.24 по 29.08.2024 та накопичили понад 3 000 000 (три мільйони) поінтів протягом поточного періоду.

У грудні від Організатора проводиться: Акція «Скарби сонця» — сума призів у розмірі 200 000, 00 гривень (двісті тисяч гривень 00 копійок); 4 (чотири) призи, кожен з яких у розмірі по 50 000, 00 (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) або приз у вигляді цінного подарунка на розсуд Організатора. Визначення отримувачів призів проводиться 23.12.2024 року серед клієнтів, які замовили і оплатили посилки в період з 29.08.24 по 22.12.2024 та накопичили понад 3 000 000 (три мільйони) поінтів протягом поточного періоду.

Положення 30. Клієнт підтверджує участь в програмі лояльності «Золотий Фенікс» і вважається повноправним учасником Акції, якщо:
  • зареєструвався за телефоном Організатора;
  • замовив і оплатив товар(-и) в Організатора Акції;
Положення 31. Телефонна розмова між менеджером гарячої лінії та клієнтом, а також текстові повідомлення (SMS-сповіщення), мають виключно маркетингову мету та ні в якому разі не закріпляють за учасником статус Абсолютного переможця (отримувача призів). Мета комунікації між представниками Організатора та клієнтом направлена на дослідження споживчого ринку та виявлення попиту на певні групи товарів, просування та сприяння продажу товарів у період проведення Акції.
Положення 32. Призи та подарунки Акції в межах заявленого призового фонду можуть мати візуальне оформлення у вигляді цінного подарунка відповідної вартості. Для здійснення контролю за перебігом Акції та належної фіксації її результатів Організатори можуть залучати у склад комісії незацікавлених осіб, в тому числі нотаріуса.
Положення 33. Процес визначення Абсолютних переможців фіксується в протоколі, який підписується всіма членами комісії та іншими особами, залученими Організатором. Під час визначення Абсолютних переможців може здійснюватися відеофіксація.
Положення 34. У випадку неотримання призу Абсолютним переможцем протягом терміну, встановленого у Правилах, або відмови від нього Організатор має право провести повторне визначення отримувача призу.
Положення 35. Замовлення товарів за номерами гарячої лінії вважається - усним договором на придбання товарів. У разі відсутності замовленого товару Організатор має право замінити відсутній товар на аналогічний або інший товар. У випадку, якщо клієнт незадоволений якістю товару, він має право обміняти товар на товар належної якості або повернути товар та отримати сплачені кошти, згідно з положеннями Закону України «Про захист прав споживачів», беручи до уваги можливості, які надає додаткова гарантія якості товару.

35.1. Під додатковою гарантією якості товару розуміється можливість здійснити повернення товару належної якості, який мінімально був у використанні, але не підійшов покупцю. При цьому умовами такого повернення є: надання покупцем об’єктивної причини такого повернення, незначне споживання товару за кількісними показниками, збереження споживчих властивостей, збереження товарного виду упаковки та розрахункового документу, виданого разом із товаром. Додаткова гарантія якості товару реалізується на оплатній основі та її вартість може включатися та/або додаватися до ціни товару. Звертаємо увагу на те, що додаткова гарантія якості товарів не є заміною звичайної гарантії, яку зобов’язаний надати продавець.

Положення 36. Повний текст офіційних Правил або витяг із них може бути надіслано клієнтам на їх вимогу. Кожен, хто отримав офіційні Правила проведення маркетингової акції серед клієнтів ТОВ «Ледженс Груп», витяг із них або проінформований іншим шляхом про їх наявність, або має можливість із ними ознайомитися вважається таким, що повністю проінформований про їх зміст та згоден із ними. Також можна ознайомитись із Правилами на офіційному сайті goldenphoenix.com.ua.
Положення 37. У випадку незгоди клієнта з цими Правилами або зі змінами внесеними до них, останній має право відмовитися від участі в Акції шляхом надсилання письмової відмови на адресу: а/с 21, м. Київ, 03056 на ім’я ТОВ «Ледженс Груп».